Seydaa06 benimde ilk gebelik ben neler yaşadım neler hastanede yattım 1 hafta düşük tehlikesi yaşadım kıpkırmızı kanamam vardı 25 haftalık oldum çok şükür 🤲☺️ Doktorlar bile bebeğin tutunmasına inanamadı o kanamaya. Allahım sahip ettiyse sana iycek ekmeği varsa korkma doktorun bi sorun görmüyorsa. Sıkıntı yoktur benim plasenta çok aşağıdaydı. Çocuk düşmek üzeriydi allahım bana bağışladı 🤲🥰