birtriptanesi Zeynebakman bende de öyle oluyor ben de 37+2 haftalık hamileyim. Sağ tarafıma toplanıp sertleşiyor adet sancısı gibi kasıklarda ağrı da hissediyorum belime de vuruyor bazen bu ağrı ama nst de hiç sancım çıkmadı 3 kere girdim şimdiye dek.
Zeynebakman birtriptanesi Ben 39+3 günlüğüm. Dün nst girdim. Bebek yine toplandı. Sancı 100e çıktı hemen. Doktor alttan baktı açılma var mı diye ama açılma çıkmadı
Poyrazm Zeynebakman ayy bu bebisler ne inatci ya gelmek bilmiyolar bende 37+6 gunluk oldum gelsin istiyom ama sanirim hemen gelmicek bendede sertlersme cok fazla oluyo ama baska bisey yok surekli karnim tas gibi oluyo yurume bile yuruyemiyom
Zeynebakman Poyrazm O sertleşme sancı oluyormuş işte canım. Nstde sancı çıkıyor karın sertleşince. Şimdi yine hastaneye gidiyorum bakalım doktor tekrar çağırdı
Zeynebakman Poyrazm Hiçbir şeyim yok canım. Bebeğin gelesi yok.😔 41.haftaya kadar bekleyeceğim gelmezse suni sancı ile doğumu başlatacağım dedi
Poyrazm Zeynebakman Allah yardimcin olsun canim uzulme demek ki daha zamani var biz ne yaparsak yapalim bebisler ne zman nasil gelmek isterlerse oyle geliyorlar