Zmr_49 bebeğin hareketlerinden de hissedebilirsin.hareketleri kasigina yakın hissediyorsun terste olabilir.
Göbekten yukarda sağda ve solda hissediyorsan doğum pozisyonunda olabilir.Kendimde bu şekilde oluyor.
Doktor söylemesede siz sorun.Sormayinca söylemiyorlar devlette.