Zeynebakman benim de öyleydi arabayı ufak bi çarpmıştım stresten dinlenmeme rağmen geçmedi acile gidince kasılma sancı var diyin sizi hemen yönlendirirler ve kesilikle nst takibi ile açıklık muayenesi yaptır benim bu ikisi temiz çıkınca eve yolladılar