milena11 evet oturması ayrı kalkması ayrı yatması ayrı bir zorluk son 20 gündür ödem oldu bende de ayak bileklerimden aşağısı kütük gibi şişiyor sıcaklar da fena zorluyor neyseki az kaldı çok şükür rabbime şimdide yavrum doğunca bu sıcaklarda nasıl yapacaz napacaz diye düşünüyorum