miniksevdamm ozlmayktkrmm aynıymışız bnde de 7 ekim görünüyor galiba bundan sonrası bizi daha zorlayacak 🤭
Prensmmmm Haftayı bitiriyorum 36dan gün almışken yani ağustos sonu ikizlerim doğacak yani daha 45 gün var 🥰
Dereyee 29+2 olduk 🌱 Normal zamanı 2 ekim ama 10 gün kadar önden gidiyor bakalım ne zaman gelmek isteyecek 🙈🌸
ozlmayktkrmm Nzn-uzer ay benim eşimde ayakkabıları falan görüp duygulanıyor değişik ruh hallerinde 😂😂😂