Rceyda greybrde amin inşallah. Benim rahim ağzı yetmezliğim var serklajlıyım. Ama doktorum basının asagıda olmasındansa ayaklrın asagıda olması daha iyi diyor rahim ağzındaki baskı az oluyormuş. Tabi ben cok aşağıda ve içerde hssettiğim için hala cok tedirginim.
Drymomm greybrde göbek deliğin bi kaç parmak aşşağısında oluyo orda pıt pıt atar Büyüdükçe çıkıyo ve heryerde oluyo midene kaburgana 😁
Cinarsmom21 Bende 27 haftamdayım halen aşağıda oynuyor erkek bebek kasık da derler gerçekdende öyle hiç göbek üstüne çıkmadı oğlum halen göbek deliğinşn alt kısmında