Hanımlar başlıktada yazığım gibi 23. Haftadayız bebek göbek deliğimin baya altında hareket ediyor bir kaç gün gönce gnbek deliğinin üstünde hissettim hereketi ama 2 gündür baya aşağıda hissediyorum normal ömi aşağıda olması? Yoksa erken doğum riskim var onunlamı alakalı bir durum?