Minikturtageliyor hiç endişe etmeyin 36 haftalıkken haftada sadece 50 gr almıştı kızım ben de biraz endişelendim süt yulaf ezmesi ceviz bal kaymak falan yedim ama bu haftaki kontrolde yarım kilo almış 🤷♀️ karın çevresinin önde olduğunu söyledi şimdi dikkat etmeye çalışıyorum tatlı hamur işi yememeye çalışıyorum. Ayrıca sizin bebişin kilosu hiç kötü değil normal doğum düşünüyorsanız doğana kadar alır diye düşünüyorum