nesrin8989 ben bu konuda çok dertliydim mutfakta dolap içlerinde bile görüyordum her gün silmek her kullanacağımi yıkamak zorunda kalıyordum. Zirai ilaç satan yerlerden eşim ilaç aldı. Menteşe içlerine dolap üstlerine vs vs sürdük. Sonra öbek öbek ölmeye başladılar. Şuan çok şükür yok. Aklında olsun öldürdüğün yeri domestoslaman gerekiyormuş. Yumurtasını bırakıyormuş çünkü. Belki de bu yüzden çok hızlı cogaliyorlar.