huner16 Benimde 5 Ağustos planlı sezeryan tarihim Şafak 18 karmakarışık duygular içindeyim hem mutluluk heyecan hem de doğum korkusu 😀
Oldi Ayazbebek35 biraz heycan biraz korku var canım 🤭🤭🤭 ilk gebelik olunca her tavsiye itinayla dinlenir 😍😍
Eji Duygus97 bana da oluyor 15 gün oldu sürekli dikiş yerime bakıyorum bir şey mi var diye🤭 hafif sızlama oluyor bemde de
Duygus97 Eji aynen benim de öyle doğru düzgün yatıp dinlenemiyorum ki hep emzirme pozisyonundayım yatamıyorum bile 😒 inşallah Bir şey olmaz normaldir 🤲🏻
Cicekler Duygus97 benimde 5 gün oldu arada bir sancı giriyor sanırım gaz sancısı mahvediyor beni iyileşmiyor daha kötüye gidiyor sanki