Kamile71 ben 1 gece yattım canım özel hastane oldugu için ama bu doğumumda devlette olucak 3 gece 4 gündüz yatıs yapılıcak dedi doktorum
normal sancı gs cekmediğim için bir fikrim yok sezeryan zor ama sonucu mükenmel bir duygu tek tavsiyem eger tansiyon sorunun vrsa kesinlikle uyumayı tercih et