Kızlar ben 5 aylık hamıleyım( 20+1 )dogumdan sonra calışmayacagım havanın sıcaklığı ve sureklı ayak üstü durmak yoruyr benı işten 4 ay önce dogum ıznı alsam para alırmıym sıgortadan ? 32 haftama daha cok var şımdıden cıkmak ıstıyorum bılgsı olan varmı