Bhr1 doktora gitmedim o gün gittiğimde kese görüldü akşam eve geldiğimde lekelenmem vardı ertesi gün oldu ¾ damla bu gün yine ⅔ damla oldu ama ebe arkadaşımla görüştüm yerleşme lekesi olabilir dedi agrı falan yok rengi de koyu onun için doktora gitmedim telaş yapmadım