Merhabalar öncelikle hayırlı uğurlu olsun 💜 Ben 7.haftaya girdim. 4. Buçuk haftalikken kese görüldü bende çok şükür. Dün de kalp atışını duyduk,doktora tatile gidebilir miyim diye sordum temiz denize girebilirsin ve kalabalık olmasın dedi havuza girme çok pis ve kirlidir havuzlar dedi. Uzun yol sorun olur mu dedim hayır olmaz dedi :)