Hazeleyes_ Arkadaşlar merhabalar. Yeni doğan için 2 adet 5 li hastane çıkiısı alsam yeterli olur mu ? Kundak ayrı almiştim onu kullanırım. Birde yeni doğan içine başka neler almam lazım . Biraz sonra alacağım bayram pazarı kurulmuş herşey çok uyguna fiyatlı. Neler alayım acaba
Umayyy Hazeleyes_ zibin, alt ust takim,tulum,patikli pantolon,corap,agiz mendili,banyo ve gunluk havlu,eldiven,yelek aklima bunlar geldi pazardan bulacaginiz
Havvanur42 Hazeleyes_ sadece iki tane çok az bence. Birisi kirlendi diğerini giydi hemen yikamaniz lazım kurumasi lazım yani iki tane baya az
Aylinsemih Hazeleyes_ Bana hastaneden verilen liste https://imgyukle.com/i/5U76q buna gore ayarladım valizi ekstradan göğüs pedi süt pompası kahve emzik zinciri falan koydum
Hazeleyes_ Havvanur42 hastane çıkısı olarak iki tane alacsgım onun dışında tulum zıbın alt üst takım alacagım zaten . Yni oda mi az diyorsınjz
Hazeleyes_ Havvanur42 bende 2 tane alayım dedim aama az dediler hastane çıkısına yoksa tulum alt üst takım da alacağım zıbın filanda alacağım
Umayyy Hazeleyes_ bir tane 10 lu hastane cikisi aldim iki tanede 5 li sahsen tecrubem pek yok ama lazim olur diye dusundum
Havvanur42 Hazeleyes_ bence yeterli canım mesela hepsini sayinca benim 6 kıyafet oluyor yeter diye düşünüyorum
Aylinsemih Mltm88 Aynn veriyor anne bölümü de var ama ben bebek için olanı çektim alisverise giderken ne alıcağıma bakmak icin
Nilaryamoms Ben instagramdan bi sayfaya 10 luhastahane cikisi yaptirdim.nakis islemeli cok begendim uygun 5 li takim aldim ilk dogdugunda onu vericem gelincede nakisli olanlari giydiricem cantaya zibin koydum çorap eldiven baska bisi yok
Hazeleyes_ Nilaryamoms 10lu olani ne kadara yaptırdınız siz peki ? İsimli olarak 5 li 50 tlye buldum ben instgramdan çünkü
Nelmali Hazeleyes_ bir 10lu bir 5li hastane çıkışı var uzun kollu zibin aldim baya bir de pijama altları var ayriyetten tulum eylul bebegi olacagi için cok kalın kat kat giydirmeyi düşünmüyorum zibin ve pijama alti yeterli üstüne hava durumuna bağlı yelek (orgu ya da penye) tamam ben altlari ayaksiz alıyorum eldiven de kullanmayacağım ama bunlara ek yakalık alacağım çok adı gecmese de lazim bir sey 😅
Hazeleyes_ Nelmali ayaklı ve ayaksız 3 çift sadece alt aldım bende sonra tulum aldım bütün olanlardan . Zıbın filan ama yakalık benim gözümden kaçti 😀 yarın almam lazım onunda
Nelmali Hazeleyes_ ben cok fazla sey almamayi tercih ettim herkes çok çabuk buyuyor diyor eksik kalirsa da her yerde bulabiliriz kolaylıkla 🤷🏻♀️😁