Tubasam birprensesvebirprensannesi yok aslında vücut ısısı normal benim korktuğum kuvezdeydi ya şimdi çıkar çıkmaz giymesi ve de baya zayıf prematüre olduğu için hasta olur diye korkuyordum normalde ne kadar olsa da 1 buçuk aylık tek zıbınla durur normalde
birprensesvebirprensannesi Tubasam Bebeğim prematüre ve küvezde kaldı çok şükür çok kalmadı ama benim bebeğimde erken doğdu bence giydirme fazla çünkü bu sefer de sıcaktan hasta olabilir
Tubasam birprensesvebirprensannesi haklısın canm o zaman çıtçıtlı badi sıfır kol giydiririm gündüz gece de üstünü örtmedigim için uzun kol tulum giydiririm
Tubasam birprensesvebirprensannesi bu arada sizin ki şuan kaç kilo ve de çorap eldiven oluyor mu benim ki olmuyor aşırı zayıf