Tubasam Kızlar öncelikle merhaba ben 31+4 günlükken dogum yaptm 25 mayısta kizim dün taburcu oldu eve geldi ben istanbulda yasiyorm malum havalar da sıcak bebeğime nasıl giydirmem gerekiyor tek zıbın giydirsem üşür mü yardımcı olursanız çok sevinirim
Pestil Tubasam ya bu konuyu bende merak ediyorum havalar inanılmaz sıcak ama herkes bebekler çok üşür dşyolar
ivmenas Tubasam ben antalyadayim dun kontrolde nst sirasinda hemsire anlatti. Uzmanlar 24 derecede sabit tutun odayi diyorlar ama 24 cok soguk tr icin 28 derece civarinda sabit tutup kendi giyindiginizden 1 kat fazla giydirin ilk ay emzirme disinda sapka takmalisiniz en buyuk organ kafa oldugu icin isi kaybi cok olur dedi. Ama tabi biz burda hep klimayla yasiyoruz o yuzden oda sicakligini ayarlamamiz mumkun siz ne yaparsiniz bilmiyorum.
Esraali Tubasam ne cok ne aaz giydirin ince uzun kollu bi pijama alttan yetierli eviniz cok sıcaksa kısa kollu zıbında giydirwbiliraiz kac kilo dopdu bebiş
Emel123 Tubasam doktorum hrr zaman şunu söylüyor. Sen ne giyiyorsan çocuğuna bir fazlasını giydir. Askılı giydiysen, ona yarım kol. Yarım kolsa seninki, ona uzun kol. Sen hırkasızsan ona yelek Gibi….
Tubasam Pestil bende bi giydirip bi çıkartıyorum kafayı yicem napacagimi şaşırdım ayrıca çok küçük erken doğduğu için
Tubasam Esraali 1080 dogdu canm şimdi 2100 oldu aldığım yeni doğan kiyafetleri bile olmuyor hepsi büyük😀😀😀😀
Avokadoo @Tubasam sicakliga gore kiyafet tablolari var bi bakin netten isterseniz herkes o tablolari onerio cunku
Tubasam Emel123 bende öyle bisey duymuştum ozaman kisa kollu zıbın giymesinde sıkıntı yoktur zaten akşam olunca gene uzun kollu tutumlarını giydiririm üstünü örtmüyorm çünkü
Denizin Tubasam canım bir atlet ve tulum işini görür ayaklarına çorap kesin olsun , oda sıcaklıgı 29 derece olsun benimde bebeğim yeni , terlemesine izin verme ateşini ölç ara ara , uyurken bir derece yükselt klimayı ama uyanıkken bir derece indir
Tubasam Denizin canım evimde klimam yok ama evim ne çok sıcak ne de çok soğuk çorap giydiremiyorm daha doğrusu prematüre doğduğu için ayağına çorap olmuyor hemen çıkıyor eldiven tulum çıtçıtlı badileri hepsi büyük ben napacam bilmiyorm
Denizin Tubasam benim bebegımede buyuk gelıyor ama gıydoroyorum canım sen bebeği takipet sıksık terini kontrol et
Esmakorkmaz Tubasam bebek sizden bir kat kalın giyinse yeter üşüyüp üşümediğini enseden anlayabilirsiniz vücut sıcaklığıdan. Ama sıcaktan zaten bunalır fark edersiniz. Yaz aylarındayız havalar çok sıcak dikkat edin isilik olmasın 🥰🥰
Tubasam Esmakorkmaz şuan ki modum hava çok sıcak Kızımı da soyuyorum aradan bi kaç saat geçiyor yok yok bu üşür Diyip giydiriyorum😁😁😁🤣😂
birprensesvebirprensannesi Tubasam Çocuğum 20 25 günlük olduktan sonra full zıbınla tutuyorum çünkü aşırı sıcaklıyor. Deneyin zıbınla 1 saat tutun üşürse giydirirsiniz genelde elleri ayakları soğuk olur ama üşüdüğü anlamına gelmiyor çorap eldiven giydirin bacaklarına kollarına bakın soğuksa giydirirsiniz
Tubasam birprensesvebirprensannesi yok aslında vücut ısısı normal benim korktuğum kuvezdeydi ya şimdi çıkar çıkmaz giymesi ve de baya zayıf prematüre olduğu için hasta olur diye korkuyordum normalde ne kadar olsa da 1 buçuk aylık tek zıbınla durur normalde