Alone Esmabozkurt cnm bende aynı durumdayım panikledim en sonunda dayanamadım yatağa uzandım aldım çikolata kavanozunu kaşık kaşık yedim yarım saat uzandım öyle baktım yavaş yavaş tıklıyor 😆 bi dene sende şuan durdurabilene aşk olsun
eylusko Tunammm ay benimde öyle eşimle tartışmıştım. b8rde kardeşimin askere sıtmaya gideceğini öğrendim sürekli ağladım ve moralim bozuldu. bebisko oynamadı hiç o kadar korktum ki bugün hareketli çok şükür
Esmabozkurt Tunammm olabilir dün koltuk filan çektim temizledim camdı aynaydı vitrin falan derken yine arada oynuyordu bugün bi dolap temizliğine giristim hic tik yok bugün daha yorgunum ama
2sy Esmabozkurt sen cok hareketliysen bebek hareketlerini hissetmemis olabilirsin bir de hareketli olunca genelde uyuyorlar o yuzden olabilir :) biraz daha takip edin bence
ruveyda98 Esmabozkurt evet çok yorulduğun zaman ayakta kaldığın zaman sertleşir ve hareketlerini hissetmen zor olur uzanmalısın ve su iç bol bol çikolata ye
Yagmursimsek94 Esmabozkurt yorulduysan ondandır bide artık sıkışmaya başlıyor içeride Ama gece oynaması lazım
Esas Bazen hareket ettiğini anlamazsın çok yoğun bir gün geçirmiş olabilirsin bence bekle doktora gitmekte acele etme