ay-se sigara kullandım ben de hamileliğimin bir döneminde doktor bebeğin zayıf olacak geriden geliyor falan dedi. Sigara içen annelerde sık görünür dedi 29. Haftadaydım çok vicdan azabı çektim, çok ağladım. Bir daha da sigara içmedim 38+4deyim şu an bebeğim 3.5 kilo sağlığında da hiçbir sıkıntı yok. Ben hayatta bırakamam diyordum 29. Haftaya kadar içişimden anlarsın zaten. Ama anneliğim bağımlılığımdan önce geliyor. Başarırsın kuzum. Çabala ve diren evlatlarımız için :)