irademizi bu kadar hafife almayın bence. dayanamıyorum diye bisey yok. bende 10 yıldır kullanan biriydim ama ilk ögrendigim andan itiraberen eger ben onu icersem bebegime çok büyük zarar verecek diye düsündügüm için asla elim gitmiyor. sinirlendigim, öfkelendigim zaman hep sigara yakardım yılların alışkanlığı şu an öfkeliyken yakmak istiyorum ama aynı sekilde düsünüp dizginliyorım kendimi. lütfen bu kadar zayıf olmayın ve bebeklerinizin vebaline girmeyin. ilerde sizin ve bebeginizin canı yanacak cünkü. hemde sizin keyfiniz yüzünden