busra1997alpaslan2021 merve3334 bende 24.3 olduk kalcam büyüdü elbise faln giydiğimde çok şahane duruyor evde bilerek dar elbise giyiyorum kocama hqahahahahahahah
Zlhglc Birtek ben değilmişim döne döne arkasını görmeye çalışan 😅 ilk ikide olmayıpta üçüncü de böyle panda gibi olunca aşırı zoruna gidiyor insanın 🤭
merve3334 PerinU amaaann onları takmaaaa üzme kendini boşuna bende önce çok takılıyordum şimdi hiç takılmıyorum sadece dua ediyorum şu popo gitsin 😂
Ozgsgr merve3334 valla her aynaya baktığımda bende çok üzülüyorum😁her gün küçülür umudu ile uyanıyorum kızım yedi aylık hiç bı değişiklik yok 😁
Eda115354 ezos ayy benim de oğlum olacak şu an sizin dediğiniz gibiyim inşallah dediğiniz gibi olur 🥲
ezos Eda115354 olur olur azıcık dikkat edince gidiyor hepsi şimdi kızıma hamileyim bu sefer daha temkinli gidiyorum ama 28 haftalık olduk artık saldım gitti😁 bosveerrrrr 😁😁
merve3334 [silindi] bide insan alışkın olmayınca çok tuhaf geliyor değil mi bakıp bakıp duruyorum bu bana mı ait diye inanamıyorum 😂😂😂😂😂😂😂
Emel123 merve3334 çok alınıyorum böyle laflara 😂 zaten koca popoluydum. Belim de incecik olduğu için daha da büyük dururdu. Şimdi ki halini tarif dahi edemem. Bel de yok tabi malum. Panda sevimli bir tanımlama olur 😂😂😂 bir de moral olacaksa, doğumdan sonra tatlı yemezsen gidiyor kilolar diyo her tanıdığım.
merve3334 Emel123 eminim her halinizle guzelsinizdir siz hiç canınızı sıkmayın 🤗 umarım benim popo gider ne diyeyim 😂
Eda115354 ezos 30 kadar salmadım aslında salamadım 3-4 kilo almıştım. Canım bişey istemiyodu yemek yemiyodum ama iki saatte bir ayakta bişeyler tıkınıyodum sonra bana bişey oldu ben de bilmiyorum birden kilo aldım çatladım birden karnım fırtladı 🤷🏻♀️ Şimdi de kara kara düşünüyorum işte.
Heather merve3334 fidiyor hiç sıkmayın canınızı, doğumdan sonra dedim yarebbiiii bu ne gülazer gibi. Hep basenliydim ben ama o über bişedi, 6 ay sora doğum öncesi kıyafetlerime eski halimle girdim hatta 2 kilo daha azdım hamile kaldığım kilodan