Merhaba kızlar doğuma yaklaşık 1 ay kaldı zayıfta hamile kaldım ama şimdi pandadan farkım yok..Oda sorun değil burun şişmesi yüzümün şişko olması eller ayaklar ödem toplaması hersey okey hersey tamam da benim en çok merak ettiğim şey acaba bu kalça gidecek miii?? Ki kalçam hiç ama hiç yoktu diyebilirim bana çok tuhaf geliyorum şuan kalçama kafayı takmış durumdayım tecrübeli anne ve anne adaylar Allah aşkına bu kalça gidiyor mu zamanla kilo kaslara kalça eriyor mu?? Bu nasıl birsey?????