Elisammmbade ben de aynı şekilde hep özele gittim iki kere de araştırma hastanesine gittim ama orada da doçent doktorlara baktırdım ( ücretli ) ve onları daha çok beğendim. Özelde doğum 4 bin lira çok pahalı ve memnun olan da var olmayan da ama araştırma hastanesinde doğumda doçent doktoru istersem 1500 lira, odaları da suit odaymis tek kişilik yeni yapılmış 100 lira ekstra bir ücret ödeyecegiz sadece. Açıkçası bana daha mantıklı geldi o yüzden doğuma oraya gideceğim aksilik çıkmazsa istediğim doktor izinli olmazsa vaktinde gelirse bebek buradayım dedi hayırlısı artık 😂 öyle bir şansınız varsa siz de araştırma hastanesine de gidebilirsiniz, hem özel oda şansınız da olur