Drf 2erkekannesiii beklemeyi düşünüyorum burda gerçekten artık gitmediğim denemediğim doktor kalmayacak bize denk geliyor demekki🥺
Burcaak Drf amin canım bende boş keseyi gördük diye çok tedirginim bağzısı erken diyo embriyo görmek için bazısı ben 5+5 ken gördüm diyo kesenin içindekini cidden 9 ayın başı sonu yok her dönemi ayrı stres 😢😢
Drf Burcaak ben gerçekten bu sefer bekleyecem ne olursa olsun şimdi araştırıyorum da 5 te görünmemesi normal diyor her yerde ya
yamacinannesii Drf benşm öyleydi bebrk için bişry var ama belli değil dedi sonra kalp atışı için de çok cılız dedi ama 23 haftalık oldu bile
2erkekannesiii Seydaaslantas 2016 ocak ayında 5 haftada kürtaj aynı sene temmuz ayında 6 haftada düşük sonra bir sene ara verdik 2018 Mart hamile kaldım 2018 Aralık da oğlum doğdu
Seydaaslantas 2erkekannesiii Rabbim bağışlasın sağlık sihhat versin inşallah şuan bişey yok herhalde oglunuzdan sonra