Daha önceki postumu gören vardır illaki. Ultrasonda kese görünmemişti vajinal ultrasonda da bakıp görmemişti bir doktor ama başka doktor 8mm ilk kese var takip edecez dedi. Bugün gittik 9.8 on diyebiliriz ama bebek için belli belirsiz bişey var daha bebek var diyemeyiz yine 2 gün sonrası için çağırdı beta artışı ve kese artışı oranına bakacaz dedi bunu yaşayan var mı yada böyle olup normal gelişim gösteren var mı kötü düşünmemeye çalışıyorum ama bir kaybım var diye ister istemez çok endişeliyim