Gamze2172 ben sancilarim sıklasinca koydum hastanede hala 1,5 cmydim gittigimde birden hizlandi acilmam saat 12 bucukta yatisim yapildi 4bucuktu galiba 7 cm ile dogumhaneye gectim sadece sancilarim hala sıklasmassigi icin bekledik suyumuda onlar patlatti tam aciklikla dogurdum 520 de