E-Y Bende normal doğum istedim suni sancı istedim ama yapmadılar 39 haftada muayeneye basladilar sürekli gidip geldim en son sezeryana aldılar ama siz doktorunuzla konuşup ikna ederseniz belki suni sancı veriler
Türkiye’de olsak doktor soruyor sezeryan mi normal mi diye ilk 3 ay Türkiye’deydim sonrasında geldim yurtdisina Türkiye’deki doktorum sormjstu normal mi sezeryan mi istiyorsunuz diye