Enesefe Asia bende de öyle bir rahatlık var nedense az kaldı diye evde de durmuyorum oraya buraya çok gidiyorum herkes diy o artık evde bekle diye bir enesji patlaması var 😀😀
Rabia42 Minikmucizemmm 32 ayyy az kaldı bizim de oğluma sagsaglim kavustursa keşke Allah'ım çok bekledim ben oğlumu 🤗