Enesefe Asia bende de öyle bir rahatlık var nedense az kaldı diye evde de durmuyorum oraya buraya çok gidiyorum herkes diy o artık evde bekle diye bir enesji patlaması var 😀😀
Asia 12yi geçmiş saat o zaman 14gü ama oyle endise var ki sanki doğurmayacakmış gibi bir rahatlık da var. Ben değil başladı şafak sayıyor kendi doktorumun gelmesini beklemem lazım inşallah 40.haftada gelir😥