Ben 31 haftalık ölü doğum yaptım acil sezaryene alınmıştım, 6 ay sonra tekrar hamile kaldım nasipse ekimde doğum olacak. Doktorum sezaryen öneririm ama normal de yapabilirsin ben elimden geleni yaparım diyor. Sonlara doğru tekrar konuşuruz demişti. Sezaryenin hic bi zorluğunu görmememe rağmen her şey yolunda giderse normal istiyorum 👍🏻