Merhaba bayanlar ben ilk doğumumu sezeryan yaptım ikizlerdi acilmam olmasına rağmen direkt sezeryana alındım çok istediğim halde normal olmadı ama şimdi tek gebeliğim var ve normal yapmak istiyorum hangi dr gitsem sezeryanlisin yine sezeryan olursun diyorlar suan 4aylik hamileyim ve ssvd yapan Drlarin geneli ozellerde çok yüksek fiyat istiyorlar bu yüzden doğum zamanım geldiğinde şehir hastanesi veya özele gidicem suan için aklımda kesin net bi hastane yok sizce doğum yaklaştığında ve sancilarim geldiğinde neler yapsam da hastaneye gittiğimde normal doğum yapabilsem şehir hastanesine gitsem sezeryan olduğum için hemen sezeryan mi yaparlar onay vermezsek normal doğum yaptırmaya çalışırlar mi tecrübesi deneyimi olanlar lütfen fikirlerini soyleyebilirler mi teşekkürler şimdiden kizlar 😊😍