Mom726272 çok geçmiş olsun canım umarım atlatirsin ve gönlünce doğumunu yaparsın benim de doktorum çok sıkıntılı bugüne kadar 4 doktor değiştim hiç iyiye denk gelmedim bu sondu buda sıkıntılı daha degistiremem çünkü artık malum son aylarimiz ve eşimde laf ediyor hiç mi bir tane iyi denk gelmez diye ben çok soru soramiyorum yüzüme bakıyor bön bön hani doğum tarihi doğum nasıl olur normal doğum istiyorum diyorum hiç açıklama bile yapmıyor artık el mahkum çekeceğim doğuma kadar bide fiyat aralığı bize çok uyuyor o hastanenin o yüzden daha kipirdamak istemiyorum bende