Merhabaa degerli anneler size sorum olacaktı yardımcı olursanız cok sevinirim
Ben 20 haziranda dogum yaptım kızım benım dogum günümde dogdu ikimiz aynı gün aynı tarihte dogdu ve kızım 27 günlük oldu nerden nereye zaman cok cabuk geçiyor cok gazı var karnı cok şişkin ve mememin ucu 1 tane delik degil 4 5 tane delik var kızıma verdiğim zaman her yerden delikten süt akıyor ve zorlanıyorum kızımın yüzüne fışkırıyor boğazında kalıyor cok delik var her taraftan süt akıyor 1 delikten akmasını istiyorum ama sizin de öylemi çözümü var mı ben fazla olan delikleri kapatmak yada yok etmek istiyorum gercekten cok zor oluyor ugraşıyorum Maf oluyorum niye 1 tane delik yok fazla var beni cok zorluyor ne yapacam yardımcı olurmusunuz lütfen şimdiden teşekkür ederim ♥️🙏