Salihsaliha merhaba benim de ilk gebeliğim 29. Haftamda erken doğum oldu . Bu hamileliğimde perinatalog ile kontrollere başladık 12. Haftaya kadar iki haftada bir çağırdı beni sonrasında ölçümlere başladık . İlk ölçüm 42 cm geliyordu kısalma olursa serklaj yapacağız dedi 19. Haftamda rahim uzunluğum 36 ölçüm yapıldı düşünce her hafta çağırmaya başladı. O haftaya kadar evde sürekli uzanıyordum ama çok kısa olmak şartıyla yemek yapıyordum banyo tuvalet ihtiyaçlarına kalkıyordum en son 23 te gittim o zaman 39 çıkmıştı düşüş olmadıpı için artık serklaj yapmayız dedi progestana da en başında olduğu gibi günde bir defa devam etttik doktor bayram sonrasına çağırdı beni o zamana kadar inşllah düşmez. 30 dan sonra yavaş yavaş azalır zaten korkmaya gerek yok dedi bana . İnşallah bebelerimize sağlıcakla kavuşuruz şimdi 24+4 haftalığız