greybrde 23 haftalığım doktor erken doğum riskin var dedi misal 25-26-27 de doğurma ihtimalim mi var yoksa 35-36 gibimi anlamadım pek ?
Gokcecelik greybrde 28.haftamdan beri bebek gelişimi çok yavaşladı 34 max 35.haftamda sezaryenle dogumum olcak dışarıdan beslemenin daha iyi olacağını söyledi doktorum ama küvözde kalcak çok korkuyorum ve üzülüyorum ama yapcak bisey yok inşallah doğunca bi an önce sağlıklarına kavuşurlar 😔
AhahHbzhz greybrde benimde var 26 haftaligiz şuan bebek kanalda sancim cikti ntsde magnezyum ve Protestan başladı doktor inşallah zamanında gelir bebislerimiz yat kalkma dedi doktor sıcak suyla dus alma dedi sıcak açılma sagliyomus
zehranurr greybrde ağır iş yapma devamlı yat canım bir şey olmaz inşallah. Bende ikizlere gebeyim erken doğum riskim en başından beri vardı mümkün olduğu kadar yatarak geçirdim zamanımı, ağır iş yapmadım çok şükür 30 haftalığız şimdi.🌸
greybrde Usd00 ilk kez gittiğim bi doktordu sadece ultrasondan baktı erken doğum riskin var dedi moralim alt üst oldu açıkçası bende aklıma gelmedi neden diye sormak
greybrde Selin12- amin inşallah genelde yatıyorum oturuyorum zaten ağır işte yapmıyorum neden böyle bi teşhis kondu bilemiyorum
Selin12- greybrde alttan muayene yaptırmayın erken doğuma sebep oluyor benim doktorum 2. Gebeligimde demişti ne olursa olsun 8 aydan önce alttan muayene yaptirma demisti
greybrde Selin12- polinikte erken gebelik şüphen var diyince acilde başka doktora muayne oldum oda açılma varmı alttan muayne edelim dedi ettirmedim zaten dediğiniz gibi tehlikeli
dilancetinnn Selin12- ben perinataloga gidiyorum her hafta alttan muayene ediyor . Alttan muayene etmek sıkıntı olsaydı benim doktorum etmezdi 😵💫