kir_cicegi bu haftalarda dikkat et bende 5 haftalikken hamileligimi ögrendim allah korusun düşük riski olur diye hic bisey yapmadim ayaklarini yuksege uzat ve dinlen 12 haftayi gecince herseyi yaparsin zaten anlık birşey o düsük riski diyorlar benim hic bi sıkıntım olmadi ama cevremdekilerden gördüğüm icin kendimi korudum herseyden süpürge dahi acmadim bi sure esim yapti saolsun :)) bizde bu gün 20 haftalık olduk çok şükür hamileligim sıcak havadan baska hic bir sıkıntım olmadı saglıkla geçsin insallah hamilelik süreciniz saglikla gelsin bebekler👼🤰🧿💕💕