kir_cicegi TnE_ yaa ne güzel ben o kadar erken duyamicam doktorum 15 gün sonra gel dedi inşallah duyarım 😊
Gulcingezer kir_cicegi cok iyi cok sukur dun beta 820 cikti bekliycez keseyi ve kalp atislarini 2 hafta daha :) hic bi belirtim yok su an icin🙏🏻
Banuka Hazelhazel haftamız aynı🙂Bende aşırı iştahsızlık bulantı halsizlik var.Ama bugün daha iyi gibiyim geçiyor heralde 😍Bi yandan da bebek iyi midir neden bu kadar erken geçiyor bulantım diye aklıma geliyor sizde oldu mu?
Hazelhazel Banuka bendede bulantı geçen hafta çok oluyordu ama şuan önceki kadar şiddetli olmuyor ama bebek iyimi konusunda aynıyız bende çok düşünüyorum iyimi diye ama sabretmem lazım ağustosun ilk haftası kontrol var
Hazelhazel Banuka birde bende bu ara biraz kabızlık var sendede oluyorum acaba ne yaptıysam işe yaramıyor 🙈
Babybabyy kir_cicegi kesinlikle bu sekilde devam et cok yorma kendini bende 18+6dayım ilk zamanlardan beri dikkat ediyorum etmediğim zaman ağtılarla karşılaşıyorum herşeyi dinlene dinlene yap. Umarım bebişin kalbini de duyarsın 🌺🤍
Rabianurum52 Ayan20 prilam dr. Kullan migde bulantilarini gecirior gece yatmadan 2 tane icc sbh migde bulantin olmjcak zmnla kullandikca. Faydasini gorceksin bnde kullaniorim.prilam dr.migdem.cokbulanirdi simdi cokk rahatim.23+3umm…
sedanur4004 kir_cicegi 29+0 duyarsın canım inşallah kendini çokta yatmaya verme ilerleyen haftalarda daha çok sıkıntı çekersin hafif hafif hareket her zaman iyi