Burcaak Kızlar 5+6 yken kontrole gittik göbekten kese net bi şekilde gözüktü baya genişti ama içinde bir şey yoktu haftaya kalp atışlarını dinlemeye davet etti ama çoook korkuyorum siz bebeğinizi ne zaman kesede gördünüz??
Elsu26 Burcaak benim de 6+2 iken gözükmedi 7+1 de gittim gördüm kalp atışına duydum kendinizi strese sokmayın doğal bir şey bu
gunesveguney Burcaak 6+0 da sadece keseyi gördük içi boştu 7+2 de bebeği görüp kalbini duyduk normal canım sıkıntı yapma kendine
Burcaak zehranurr 8 haftaya kadar normalmiş görememek sanırım ama hormonlarım sayesinde panik atak olma yolundayım 😰 teşekkür ederim 🙏🏻
Burcaak Elsu26 Çok teşekkürler içime su serptiniz inşallah biz de duyarız bazı yorumları okuyorum 5+5 de kalp atışı dinleyen oluyormuş sorun bendemi diyo insan kendine böyle olunca
Burcaak hellobaby0 İnşallah canım bekliyoruz sabırsızlıkla çok beklediğim bi bebek olunca her şeyden korkmaya başladım
Meryemce92 Burcaak keseyi 5 haftalıkken gördük bebeği 6+1 de gördük kalp atışını hafif duyduk çok küçük olduğu için net değildi.
TnE_ Burcaak evet ben mesela 5+5 ye bebeği de gördük kalp atışını da duyduk ama o kişiden kişiye değişiyor o yüzden içini ferah tut sen 😊
Serpilbb Burcaak daha çok erken benim 5. Haftada kesem bile gözükmemişti 😊 korkmayın boşuna bende çok endişelenmiştim 7. Haftada bebeğide gördük kalp atışınıda 🥰
Burcaak Serpilbb ay maşallah 🧿 darısı bizim başımıza inşallah böyle şeyler duyunca morel veriyorum kendime çok teşekkür ederim ☺️ Normal o haftalarda görmek ama ben hep erken gözüken bebişlere bakıp bende neden gözükmedi diye strese soktum kendimi 🥺
Serpilbb Burcaak stres yapmayın o kallp atışını durunca geçiyor herşey nöyle düşünün 😊 bende çok kurmuştum kafamda dış gebelik mi niye böyle şöyle diye 😄
QueenMommy Burcaak 6 haftalıkken kese ve bebeğimi gördüm çok şükür 7 haftalıkkende kalp atısını duyduk korkma bazılarının 8 haftalıkken gözüküyo geç döllenme olabilir stres yapma üzme kendini Bebişin seninledir 🥰🤲🏻
Burcaak QueenMommy inşallah biz de duyup görürüz 🥰 Allah nazarlardan korusun darısı bize nasip olsun 🙏🏻
Seydaaslantas Burcaak Bende 6+2 yim keseyi gördük 5 haftalık Ken ama bebek yoktu inşallah görürüz değerlerin kaçtı
Burcaak Seydaaslantas Beta hcg 2300 çıkmıştı 5 haftanın başında yaptırdığımda dün de tam kapsamlı kan değerlerine bakıldı sonucumu daha bu gün alıcam inşallah 🙏🏻 sizi ne zaman çağırdılar kalp atısını dinlemek için
tgcgls Burcaak benim de senin gibiydi. Hatta kesenin yanında kesenin yarısı kadar kanamam vardı. 6+3 ken gittim bebek vardı üstelik kalp atışları başlamıştı. Olur merak etme🥰
Burcaak Melek__55 5. Haftanın başında göbekten hiç gözükmedi alttan gördü küçücük de olsa dün gittiğimde 5+6 da üstten direkt gördü