Sdtcnts Kızlar 18.haftam. Bebeğimin hareketi çok hafif pıt eder şeklinde nabız gibi yani. Ama çok aşağıda bu hareket. Normal midir? Ne zaman yukarı çıkıyorlar? Sizlerin ne durumda 🥰🌺
Deletedmom23234 Sdtcnts Evet çok normal 24-25 gibi göbek deliği etrafında hissedersiniz hareketleri. Biz de 33 haftalığız ayakları hala aşağıda hep kasıklarıma tekme atıyor bazen mideme belli olmuyor yani😁
Aynur-13 Sdtcnts merhaba tabikide normal benim bebeğimde 25.haftaya kadar hep aşağıdaydı aslında dönüyolar ama ayaklarıyla kasıklarımıza baskı yaptıkları için biz orada hissediyoruz şuan kaburgalırımı birbirine geçiriyor gögüs altıma tekmeler yiyorum😂
Hafizeplt Sdtcnts normal canım 25 gibi göbek civarında hissedersin 32+3 benim kaburgama da vuruyo kasıklarımada vuruyo 😂
Sdtcnts Deletedmom23234 aynen ya allah korusun tabi ama işte ilk gebelik çok saçma şeyler geliyor aklıma 🙈😂
Deletedmom23234 Sdtcnts Olsun sora sora öğrenicen zaten bizde anamizin karnında öğrenmiyoruz bunları 😁 belki bebişin benim oğlum gibi uslu olur annesinin canını yakmaz 😍
Hafizeplt Sdtcnts ben çok hareketli olsun istiyodum oldu bazen biri ile konuşurken bi vuruyo yerimden hopluyorum karşımdaki de kalıyo ne oldu diye,😂😂 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım🥰
Pelinbyrktrlr Sdtcnts 35.haftadayım midemde şu anda göğüs kafesimi İtiyor totosuyla😅 24ten sonra yavaş yavaş göbek hizasını geçiyor tekmeler