Rose91 Canselyaren haftaya cuma ogrenecez tatlim cinsiyeti bakalim beni yoran ufaklik kizmi erkek mi😊😊😊
-derya-anne- Canselyaren yok canım ben kastamonuda oturuyorum ama bu sene kastamonununda istanbuldan pek bi farkı yok gibi
-derya-anne- Canselyaren bu sene kastamonuda çok sıcak gidiyo soğukısınmıyo derken sıcaktan evde duramaz oldum bide hamilelik hiç dayanilmiyo sıcağa
Selin12- Canselyaren inşallah ozaman oğlunuz olabilir Allah sağlıklı kucağına almayı nasip etsin inşallah
Selin12- -derya-anne- ben istanbul dayım inanki sıcaktan bayılmak üzereyim sadece sıcaklık değil birde nem üstüne evlenince dayanılmaz oluyor
-derya-anne- Selin12- kastamonuda bugün 35 derece yarın 37 dereceyi gösteriyo sonraki gün 38-39 dereceyi gösteriyo nasıl dayanicam bu sıcağa bilmiyorum