Canselyaren kanepede neyse de mutfak biraz tuhaf olmuş gerçekten 😂 gerçi bende bazen eşim işe gittikten sonra kahvaltı masasında başımı koluma koyup uyuyakaliyodum 😂😀. Ama varya en güzel uykuda o biliyomusun insan nerde uykusu gelirse orda uyuduğu zaman daha güzel aliyo uykusunu