Masal53 Vaveyla23 dikişler acımaz için rahat olsun sadece otururken sızlıyor zor oturuyosun zaten ebeler 10 gün oturma diyolar
Masal53 Vaveyla23 kalkarken değilde oturunca bide uzun süre oturunca ağrı oluyo ben 25 gün oldu doğum yapalı herşeyi rahat yapıyorum eğilip kalkıyorum hızlı yürüyorum sıkıntı yok fakaaaaaat uzun süre oturunca kalçam tutuluyo 🥺