Ayskem Şöyle anlatayim ben cuma günü sabah saat 9 gibi doktor kontrolüne gittim nst ye gircem ama hangi doğumla ilgili bir şey gelmiyor aklıma neyse nst ye girdim sancılar 70 buldu ama bende hiç bişey yok hiç bişey hissetmiyorum neyse doktor hemen çatı muayenesi yaptı 2 3 saniye sonra suyum gelmeye başladı beni hemen doğumhaneye sevk etti serumla beraber suni sancı verildi nst ye bağladılar sancılar attı beni son dakikalar çok kivrandim artık geliyor diye bağırıyorum ben sonra doğum yeri hazırlandı benim açıklık olmuş 10 cm 3 cm den 1 saat içinde sonra 5 6 ikinmamla doğdu 5 6 dikisim var sadece ☺️