Burcugul canım eğer kendi aracınız varsa bebek arabası öyle çookta kaliteli olmak zorunda değil zaten ne de olsa dağ taş gezmiycez diye düşünüyorum 😊 benimde ilk bebeğim travel sistemler kullanışlı olmuyor deselerde yine de gözüm başkasına gitmedi, ne de olsa insan biraz şık dursun istiyor 🙈 ben 4 baby marka aldım 1200₺ idi pazarlıkla esnaf abi 1050₺ ye düştü. Hem çok şık hem kaliteli duruyor inşallah beni yanıltmaz 😄 aynı tarzda arabalar hep 1500-2000₺ civarı ve bana çok geldi açıkçası 😑