haziranin25i 2609nrgl bence bu süre zarfında eşinizde urologa görünüp sperm testi yaptırsın. Onda da bir sorun çıkarsa ki inşallah çıkmaz 🤲🏼 3 ay veya daha uzun bir süre kaybı yaşamazsınız
Sevimlianne_adayi 2609nrgl yanlız değilsin geçen sene bu aylar dış gebelik oldu düşük yaptırdılar bana sonra 3 ay üst üste testler pozitif kanlar negatif çıktı kimyasal dendi 1 senedir hiçbir problemm olmamasına rağmen olmuyor