Yumurtlama takibi yaptım hatta günlerimin hepsini cok.iyi değerlendirdim ama olmadi 2 kaybim var 1 yillik evliyim ilki Aralık ayinda düştü diğeri gecen ay kimyasal gebelik oldu neden olmuyor günlerimi değerlendirdugim halde yani sacma bi soru biliyorum ama heegunumu değerlendirdim 😔