Susamtanem2 aynen insanın yapısıyla alakalı . Kız kardeşimin normal oldu Turgutlu Ege umutta ama baya sıkıntı yaşadı Doğum esnasında bebek küveze girdi kalp atışı zayıfladı 39+6da doğurmasına rağmen ıkınamamış panik olmuş çünkü . Aynı zamanlarda2 arkadaşım sezeryan oldu biri Karataşta biri farklı bir şehirde çok daha hızlı toparladılar 3 gün sürdü diyorlar