Ogretmenanne35 pitircikannesi1 oda süslemesi var mıydı ? Fotoğrafçı ücreti ne kadardı? Bir de eşim sormuş galiba nakit alıyorlar değil mi ücreti
Gzmer pitircikannesi1 normal mi sezeryan mı yaptınız? Bende mete beye gidiyorum 34 haftalığım :) oda da fotoğraf çekimi istersek ekstra ödeme mi yapmamız gerekir biliyormusnz hiç?
Susamtanem2 pitircikannesi1 normal doğum mu acaba özlem hanım 1 kez gittim memnun kalmadım ve hiç normal yapan duymadım cevremde fiyat olarak uygun tekrar gitsem mi diye düşünüyoru
pitircikannesi1 Ogretmenanne35 kapiya hoşgeldin bebeğim yazılı sus odada tavana balonlar asıyorlar süsleme olarak. Evet nakit alıyorlar ödemeyi kart ile olmuyor.
pitircikannesi1 Ogretmenanne35 fotoğraf da doğum aninda 60 poz falan çekiyorlar cd içerisinde veriyorlar doğum ücretinin içinde o da ayri bir ücret odemedik
Ogretmenanne35 pitircikannesi1 yaa çok güzelmiş o zaman ☺️37+4 oldum .Ben sezeryan düşünüyordum ama dün özlem hanım çatı muayenesinde normal doğuma uygun olduğumu söyledi deneyebilirsin bekleyelim dedi. Acaba normal Doğumda da çekiyorlar mı yoksa sezeryanda mı çekiliyor fotoğraf sadece
Ogretmenanne35 Gzmer oda çekimi ekstra oluyormuş eşim girişteki muhasebe işlerine bakan kişiye sormuş
pitircikannesi1 Gzmer sezaryan dogum benim kuzum. Tam bilgim o konuda ama ucretli olgununu düşünüyorum çünkü doğum aninda çekilen fotoğraflar doğum ücretine dair. Diğerleri ayrı ucret.
AnnelikHayali Kızlar ben İzmire bir aylığına tatile geldim. Hamile olduğumu öğrendim. Haftaya kese görmeye gideceğiz. Tavsiye edeceğiniz kadın doğumcu ve hastane var mıdır?
Ogretmenanne35 Susamtanem2 ben sezeryan düşünüyordum kararsızdım ama normal Doğuma ikna etti yapabileceğimi söyledi muayene sonrası şimdi 37+6 oldum normal doğurmak için sancı gelmesini bekliyorum 🙈☺️Hala içimde sezeryan olsam mı düşüncesi var ama 🤷🏻♀️🤷🏻♀️😃😃
Susamtanem2 Ogretmenanne35 inşallah sizin ve bebek için en iyisi olan olur. Bende sezeryana korkusu var kesin başıma gelecek bir de 3 yaşında kızım var bakacak bırakacak kimsem yok o yüzden önceliğim normal ama Dr riskli derse yapacak bişey yok
Ogretmenanne35 Susamtanem2 benim de normal doğum anına dair endişelerim var aslında ama hem özlem hanım hem eşim çok gaz verdiler . Tüm hamilelerin hakkında en hayırlısı olsun Doğum şekli olarak inşallah 🙏🏻🙏🏻