nagehan3534 ben hamile kaldigimi ogrenmeden once nefes darligi yasiyordum ve sonra hamile oldugumu ogrendim bir iki hafta sonra gecti sonra tekrar basladi doktora sordugumda kan akisi hizlaniyor hormonlar degisiyor hamilelikte oluyor bazilarinda demisti. Sonra gelismedigi icin kurtaj oldum bir ay sonra normale dondu